söndag, augusti 22, 2010

Hemlig

Jag skrev tidigare ett kort inlägg om att sätta lösen på bloggen för att jag vill inte att vem som helst ska kunna läsa längre. Tog bort inlägget ganska snabbt igen. Men nu har jag bestämt mig jag tänker sätta lösen så den som tycker att dom borde få läsa eller vill läsa kan skicka mail till tesa_jo@hotmail.com så skickar jag sedan ett lösenord om jag tycker att det är okej. :)

Jag sätter ett lösenord om några dagar så jag kan fortsätta blogga . Men om det blir för evigt eller inte får vi se.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad tråkigt. Jag har följt din blogg länge, men känner inte dig och kommer därför inte begära lösenord. Men lycka till i framtiden, med allt!

Tesa sa...

Anonym : man behöver inte känna mig för att få läsa. men skicka ett mail om du är intresserad så tar jag ställning till det sen. Har fått så många som läser här som jag kanske inte uppskattar riktigt. Då jag är ganska personlig i min blogg. Vilket jag vill fortsätta vara för det var syftet när jag startade blogga.

Anonym sa...

Det låter kanske konstigt, men eftersom jag inte känner dig (och du inte känner mig) känns det fel att begära lösen för att få läsa om det du funderar på att skriva om, din sanning. Det skulle faktiskt kännas som jag inkräktar på ett privat område då! Om du däremot håller bloggen öppen kommer jag fortsätta att läsa. Du gör självklart det som känns bäst för dig.