torsdag, november 18, 2010

Onsdag

Har som vanligt den här tiden på året haft fullt upp på jobbet. Men det är bara härligt, jag menar precis som det ska vara. Och jag älskar ju den här årstiden när det är mycket att göra! Jobbar som bäst under stress faktiskt.
Efter jobbet åkte jag direkt hem och började laga middag till mig och fröken J . Blev potatis och köttfärs gratäng, lite grönt till och självklart ett glas vin. Är ju lill-lördag trots allt. Och det var så gott. Efter maten och mycket skratt blev det Dinos på ytterligare nån öl. Träffa härliga människor och mera skratt. Kom hem för ca en kvart sen. Så nu blir det sängen och försöka sova. Härliga Onsdag! Tycker verkligen om mina vänner som gör mina dagar så mycket bättre. Happy Happy.
Godnatt
Published with Blogger-droid v1.6.3

2 kommentarer:

Jamie sa...

Det var riktigt kul igår :P gör vi om snart igen. Tack för maten, vinet å det underbara sällskapet :)

Tesa sa...

Tack själv för igår. Var toppen! :-) måste vi absolut göra om, snart.