söndag, november 11, 2007

Lördagen!!



Emma kramar flaskan hårt!



Tjejerna sjunger Singstar!



Jag å min älskling.. ;)



Mera sång..



Sen börja det spåra lite.. hm.. jag..



Emma porrig!! :D



Sexig!! eller??!! hahahaha



Hade sjukt kul igår! Lilla oplanerade för festen med tjejerna var skit kul, var längesen jag skratta så himla mycket!!
Sen bar det av till arken å jag å F körde härliga moves på dansgolvet!! Hahahaha!! Hela kvällen var jätte lyckad å som sagt har nog aldrig skrattat så mycket .. :D
Ni gick misste om nåt..

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Jag är ledig tisdag så i morron kväll kan vi svänga våra lurviga?! :P Fint halsband du hade =)

Matilda sa...

Va du på krogen?! Fusk! =)
Varför fick inte jag komma med då? Buhu...

Tesa sa...

Mille: hihihi.. nja, orkar nog inte idag! ska ju jobba imorgon.. men jag är ledig på torsdag så på onsdag passar mig bättre!! :D

Tilda: Jupp var på krogen! hade skit kul!! Tror jag å f gjorde bort oss ganska duktigt.. dansa som två idioter sen grov hångla vi typ över allt därinne.. :D Klart du hade fått komma, men du skulle ju jobba på söndagen..