måndag, december 10, 2007

så många måsten..

Borde först å främst packa.. ( ska vara ute ur lägenheten i helgen å har inte packat en enda låda än)
Borde tvätta ( har snart Inga rena kläder, trevligt att stå på jobbet å lukta illa )
Borde fixa adressändring ( som sagt på fredag bor vi inte kvar på samma ställe)
Borde flytta bredbandet ( så man åtminstone kan sitta å surfa i nya lägenheten, när man inte orkar packa upp några lådor)
Borde inhandla julklappar ( eftersom jag kommer jobba hela tiden nu fram till jul)
Borde passa på att träffa vännerna nu ( som sagt, eftersom jag ska jobba Hela tiden nu å kommer därför inta ha nåt socialt liv för huvudtaget)
Borde besikta bilen ( eftersom jag från och med måndag måste börja köra till jobbet)
Borde inhandla färg ( för nya lägenheten har röda väggar i sovrummet å marinblåa köksluckor!!!!)

Men hur ska man orka?? vill bara lägga mig på soffan å inte stiga upp igen..

1 kommentar:

Matilda sa...

Åh jo. Känner igen.
Har börjat med pricklista och måste göra ett måste varje dag. Hård diciplin och piska på ryggen.
Jag vet ju att jag mår sååå mycket bättre ju fler saker jag gör. När man har så många måsten känns det som om man kvävs. Koncentrera dig på en sak i taget så löser det sig nog!
Kram!