fredag, oktober 03, 2008

Trött.

Satte mig ner vid datorn, första gången på väääldigt länge nu.. Har inte haft varken lust tid eller ork tidigare.. Kände mig tvungen att läsa i kapp lite bloggar.. Däremot har jag ingen lust att skriva nåt i min egen.. Har funderat på att lägga ner den helt.. Har inget vettigt att skriva, och ärligt talat vem vill läsa om strunt??
Händer inget speciellt just nu och jag har inte tid att läsa några tidningar så jag vet inte vad som händer i resten av världen, så jag har inga intressanta kommentarer eller åsikter..
Känner mig faktiskt bara trött.. Efter min senaste förkylning, då jag även hade feber känns det som jag aldrig riktigt frisknat till.. Är trött och har ont i kroppen..Det enda bra som förkylningen förde med sig är att jag nu har varit rökfri i tre veckor! Inte rökt en enda cigg, inte ens känt mig sugen... Nu ska trötta jag släpa mig till soffan och se på tv en stund innan det är dax för sängen och jobb imorgon..

3 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

MEN RÖKFRI??!! Och ingenting säger du! Man får gratulera! =) DU e duttig du syster-yster, jag hejar på dig =)
Och klart du ska fortsätta skriva! Du behöver inte ha nåt att skriva om, det är alltid kul att läsa!
PUSS PUSS

Alexandra sa...

You go girl!!! Hoppas det håller i sig. Då kanske pengarna till tatueringen kommer fortare ;)

Tesa sa...

Pilla: Ja jag försöker vara lite duktig iaf.. ;) Ja vi får se hur det blir med skrivandet. känner att jag tappat lusten helt enkelt.
Alexandra : Jo hoppas oxå att det håller i sig. Men ärligt talat känner jag mig inte sugen på en cigg för huvudtaget så. ;) Och tatueringen har jag pengar till redan, men man ska inte tatuera sig på sommaren, därför jag måste vänta.. ;)