lördag, mars 08, 2008

Bröllop!

Idag ska mina kära vänner A och K gifta sig! Jag önskar dom all lycka i världen!




Förberedelserna har varit många för mig, har införskaffat klänning ( dock lånat av lillasyster). Har målat naglarna läskigt Lila. Laddat kameran. Köpt strumpbyxor. Bestämt skor och jacka. Och nu sitter jag här vid datorn utan en aning om vad jag ska göra med hår och smink?! Hjälp!! Varför har jag inte tänkte på det tidigare?!
Om ca tre timmar måste jag lämna hemmet på väg mot kyrkan å jag har panik, kommer aldrig hinna bli färdig innan dess!( Kanske vore bra att slita sig från datorn och ta tag i saken..:D )

2 kommentarer:

mamaMill sa...

vill se bilder sen!

Alexandra sa...

Tack så jättemycket för igår! Det var sååå lyckat och roligt... skratta och dansa så fötterna blödde =) tack tack tack. kramar