måndag, juni 09, 2008

Helgen

För en gångs skull var jag faktiskt ledig den här helgen.. ;) Så skönt!! Så lördagen spenderade jag i en båt med F och O! Hade riktigt riktigt kul, och det var såå skönt! Finns inget härligare än att åka båt på sommaren. Vi var ut till Flaka och titta på en nybyggd stuga som F och hans jobbar kompisar fixar! Skit fin verkligen.. Sen bar det av till Rödhamn, en jätte mysig gäst hamn! Efter det blev det en par drinkar på Club Marin.. Sen bar det av hemmåt, jag tog Gizmo och tog en promenad och killarna fortsatte kvällen på Arken!

PÅ söndagen åkte vi ner till F´s mormor, som bor nere vid vattnet! Så F meka på hennes bil och jag och hunden badade ( jag gick i till knäna bara) , vi kastade lite pinne och lekte! Riktigt härligt! Vi fick både frukost och middag oxå, riktigt bortskämda! hihi..
Var en så lugn och skön helg! Längtar efter flera såna i sommar!















3 kommentarer:

Alexandra sa...

synd att ni inte hörde av er och sa att ni inte sku komma hit i lördags. Blev lite väl mycket tårta och saker över... det var tydligen ingen som ville komma och ingen kunde säga ifrån!

Tesa sa...

Alexandra: Förlåt.. Men sa ju faktiskt när jag gratta att vi nog antagligen inte skulle komma.. Men lovar att nästa gång ska jag vara tydligare å säga till i tid! :) Vad tråkigt att ingen kom å gratta dig.. Vi kan nog komma nån annan dag annars om ni har passligt??

Alexandra sa...

I messet skrev du att det är inte alls omöjligt att ni dyker upp... nåja, man blir ju bara äldre så det är ju inget att fira egentligen. Men lite slött när ingen kan höra av sig bara. Vi lär säkert kunna träffas någon annan gång.