onsdag, juni 04, 2008

Ledsen och besviken

Hade planerat att skriva ett långt inlägg om hur ledsen och besviken jag blir.. Hur ont det gör att gå och hoppas för att i nästa sekund bli helt förstörd.. Varför dom inte förstår hur ont det verkligen gör.. Jag orkar inte hoppas längre.. Fast jag vet att det är samma sak varje gång så fortsätter jag hoppas.. Fast jag vet att jag blir lika ledsen varje gång.. Jag hoppas på att dom en dag ska vakna och se och förstå hur illa dom gör mig.. Det känns så konstigt när jag själv skulle gå genom eld och vatten för deras skull..
Blir bara så ledsen och det gör så himla ont..

2 kommentarer:

Matilda sa...

Du måste säga det till dem. Jag tror inte att de gör det av illvilja, jag tror bara inte att de förstår att du blir ledsen.
Finns här om du vill snacka. Kram

Tesa sa...

Nä kanske inte av illvilja.. men det är inte snällt att låta nån tro oc hhoppas för att varje gång göra en besviken.. blir bara ledsen.. tycker inte att det borde vara så..