torsdag, juli 10, 2008

Ångest

Jag har ett stort tryck över bröstkorgen, tungt att andas. Känner mig stressad, orolig, svårt att sitta stilla , rastlös.. Och jag vet inte vad det beror på.. Drömmer konstiga drömmar hela nätterna, så jag får dåligt med sömn. Det irriterar mig, jag vill sätta fingret på vad det är som gör mig så här.. Men jag kan inte, för jag har ingen aning om vad det beror på.. Jag har ekonomin under kontroll, jag har jobbet under kontroll och jag har ett lyckligt förhållande.. Så vad är det?? Förstår inte varför jag känner så här.. Håller jag på att få ett nervöst sammanbrott, eller vad är frågan??
När trycket blir som jobbigast börjar jag trava runt här hemma, plockar och plockar med små saker bara för att sysselsätta händerna så jag tänker på annat.. Det är så jobbigt, bara jag visste orsaken så skulle jag försöka lösa det.. Men när jag inte vet..

4 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jag vet orsaken. Vi pratar när du kommer över! Love you baby-sis.

Matilda sa...

Men du! Varför sa du inget?
Ångesten får du för att du har en massa innanför som måste ut på något sätt. Du vet vad jag tycker...
Kraaaam!

Anonym sa...

Ja varför sägerdu inget? Man kan fråga hur det är och då är det inget.. Men i blöoggen verkar det annorlunda. Du måste helt enkelt få tummen ur nu Tesa.. Hör av dej när du vill! Kram!

Anonym sa...

haha jasså så du har också hittat till min blogg du;D Dålig på att kommentera är du ju också haha;)