onsdag, november 12, 2008

.....

Igår satt jag uppe sent som vanligt. Kan inte sova på nätterna. Har varit så en par månader nu. Vet inte riktigt vad det beror på , men så fort jag försöker blunda och sova så kommer tusen tankar. Känner en oro och ett tryck över bröstet.
När jag satt där i mörkret så blev jag riktigt riktigt rädd för mig själv. Det dök upp såna hemska tankar som jag inte haft på flera år. Brast i gråt, grät hejdlöst. Kunde inte stoppa tårarna.
Och jag vet inte varför det bara helt plötsligt kommer över mig dom där tankarna.
Det skrämmer mig att jag fortfarande kan tänka så. Trodde att det var nåt i det förflutna.

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

You can run, but you can't hide... du vet ju att det här alltid kommer ifatt dig förr eller senare. Snälla, ta tjuren vid hornen nu. Du kommer att må såååå vansinnigt mycket bättre! Och du är värd det bästa syster. Finns här, alltid, om du vill prata. Love you. Puss

Matilda sa...

Instämmer med föregående talare.
Jag vill inte veta om några fler dumma tankar! Du måste ta itu med detta.

Massa kramar!