söndag, januari 18, 2009

6 år

Idag den 18 januari så är det våran sex års dag. Kan inte fatta att tiden gått så fort. Trots upp och ner gångar så är vi fortfarande tillsammans, och vi är lyckliga!





" Jag känner mig trygg och säker omkring dig.
Efter allt vi upplevt tillsammans, vet jag hur mycket du älskar mig.
Den värmen är något som jag vill ge till dig, du är ju den person som
betyder mest för mig i mitt liv.
En sak är säker, och det här lovar jag nu,
du kommer aldrig att lämna mitt hjärta.. "


4 kommentarer:

Alexandra sa...

GRATTIS GRATTIS!!!

mari sa...

grattis på er 6-årsdag! :)

Matilda sa...

Grattis. Fan vad tiden går fort. Ni är baske mig ikapp nu.
Förresten, jävlar vilken snygg bild. Vilken mästerfotograf har tagit den?

Tesa sa...

Alexandra: Tack tack! :)
Mari : tack så jätte mycket!
Tilda : Tack, jupp tiden går himla fort faktiskt.. Å jo det är en jättefin bild! :)