söndag, februari 15, 2009

2009

Jag har som sagt bestämt mig för att göra 2009 till mitt bästa år nånsin. Och då krävs det lite förändring. Jag har börjat lite smått redan, med nya saker till hemmet, nya saker till mig själv. Klippt av mig allt hår och blivit redhead! Skaffat en ny tatuering. Och framför allt slutat röka! Det känns verkligen som jag är på god väg oxå. Känner mig lycklig och glad över hur mitt liv ser ut idag. Men det är mycket jag ska förändra innan jag är klar. Inte bara det yttre som behöver ändras på , ska se till att ändra mitt sätt att tänka när det gäller vissa saker. Och mitt sätt att vara. För jag är definitivt inte perfekt , jag gör misstag och beter mig illa precis som vem som helst. Men nu ska det ändras på!
Jag ska bli en bättre människa..
Och det handlar om att jag vill må bra, vill sluta vara deprimerad och må dåligt.

5 kommentarer:

Matilda sa...

Bra! Jag är på. 2009 ska jag sluta överanalysera, börja må bra hela tiden och bli vuxen. Vi kan väl hjälpas åt?

Tesa sa...

Matilda : absolut det ska vi göra! Hjälpas åt. det ska jag oxå se till att ändra 2009, se mina vänner oftare. ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Lucky you! Finns det plats för en till på tåget? :-P

Tesa sa...

Absolut! Det finns plats för många till. Vi kan alla hjälpa varandra. :)

SE sa...

Hej

Är intresserade av tankekraft. Har du provat att visualisera tankar som skapar positiva förändring? Har själv försökt jobba med att förändra mig själv i många år och bryta gamla beteendemönster. Visualisering tillsammans meditation fungerar jätte bra för mig.

Provar nu att skriva en kommentar för första gången. Gör jag rätt?

Hälsningar Susanne