måndag, februari 09, 2009

Helgen

Helgen har varit helt toppen. Och jag var faktiskt ledig oxå, bara det var ju underbart! På lördagen var jag en sväng på stan med C, skulle kikat på kläder men blev mest underkläder och saker till hemmet. Var även och bokade tatuerings tid. Så på fredag den 13 ska jag äntligen få göra min efterlängtade blomma! :) Kan knappt vänta..

På kvällen var det underklädesparty hos E. Riktigt rolig och skum förfest. Alla sprang omkring i sina underkläder! Hann dricka en hel del faktiskt, nästan en hel flaska vin och Baileys på det. Sen bar det iväg hem till A som hade födelsedags fest, hela 38 år ung blev han! ;) Jag och C kände oss kanske lite väl unga på festen så vi drog vidare till arken och dansgalan. Hade såå roligt hela kvällen!!

Tyvärr så fick jag ju lida för det på söndagen. Kan inte komma ihåg sist jag var så bakis. Spydde aldrig eller så men mådde så illa. Trött och sliten precis hela dagen. Så vi spenderade dagen i soffan med pizza, godis ,glass och en par filmer. ;) Känner mig iaf piggare idag!

Kan tyvärr inte bjuda på några bilder från helgen för jag sitter på jobbet.. Men kanske kan lägga in några ikväll när jag kommer hem.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

BILDER!!!

Matilda sa...

Bild på blomman vill jag ha. Den som är förlaga till tatueringen.