tisdag, oktober 25, 2011

Hard work work

Veckorna bara springer iväg verkligen. Men dom består ju mestadels av en hel del jobb. Och jag gillar det! Arbetsnarkoman som jag är. Man vill som sagt inte riktigt lämna och gå hem på kvällarna, vill göra färdigt allt. Idag jobbade jag till halv åtta. Hem käka middag, sen var söta j så snäll och hade tagit med färg hem och sina saxar. Så hon fixade håret mitt. För på onsdag morgon ska vi tydligen fotograferas för jobbet. Imorgon bitti ska jag promenera till Steel Fm och göra radio reklam för jobbet. Ska bli spännande! Läskigt att höra sig själv på radion sen bara. Haha!
Jobbar väl antagligen till sju, åtta tiden imorgon också men sen efter det ja då ska jag göra nåt extra lite roligt. Jag ska på dejt! Middag på stan. Kommer bli riktigt riktigt mysigt. Ser fram emot det !
Onsdag lite mer jobb , jobb. Torsdag likaså , sen hem och städa för på fredag blir det fullt hus här. Storebror, Mats , Stina, Felicia och Karin kommer och ska sova allihopa här över helgen! Riktigt kollektiv. För på lördag ska vi har stor fest, fira att jag och J bott ihop i exakt ett halvår. Kan knappt fatta det själv, har gått så fort. Och vi trivs så bra och allt funkar toppen . Kunde inte haft bättre tur med min kombo. ♥ Men jag skulle ju aldrig ha bett henne flytta in om jag inte trodde att det skulle funka.

2 kommentarer:

Jamie sa...

Hard working girl! Men ååh, jag blir ju alldeles rörd av det sista. :) Jag tycker också det funkar alldeles utmärkt att bo med dig <3 över förväntan till och med!

Tesa sa...

Ja det funkar ju toppen! Som jag brukar säga, lämna mig aldrig ;) ♥