tisdag, januari 10, 2012

Lycklig

Spenderar så gott som all ledig tid jag har med M just nu. För om mindre än två veckor åker han. Och jag vet att det kommer gå bra. Vet att tiden kommer gå fort. Är ju "bara" två månader han är borta. Ändå har jag en klump i magen och känner mig små låg. Vill inte att han ska åka. Vill inte vara utan honom så länge. Tänk om nåt händer också.. Han måste komma hem hel igen.


I helgen var vi över till sverige, passa på när man var tre dagar ledig. Vi bodde hos hans föräldrar som är hur mysiga som helst. Passade även på att träffa systrarna med familjer på lördagen. Riktigt roligt! En lugn och skön helg. För varje dag som går tycker jag om honom mer och mer. Kan inte förstå att jag haft sån tur som hitta honom, eller han hitta mig! Är riktigt kär, kär på riktigt! Aldrig känt så förut. Och allt är så lätt med honom. Har inte hittat en enda sak jag stör mig på. Lycka!


Published with Blogger-droid v2.0.3

1 kommentar:

Matilda sa...

Åååå vad jag blir glad över att du är så glad! Puss bästa Tesa!