onsdag, januari 25, 2012

Tisdag

Har verkligen egentligen haft en skön dag. På jobbet var det lagom mycket med folk så mab hann plocka upp lite varor och pyssla på i lugn och ro. Började nio imorse och slutade därför klockan fem. Som alltid på nåt sätt känns som man jobbar en kortare dag. Efter det hem till T på middag. Riktigt gott! Stuvad spenat, kokt korv och ägg. Härligt! Sitta där med henne och J och snacka lite skit. Sen hem , städa undan lite. Placera sig under filten på soffan och titta på Ally Mcbeal med J. Men så fort jag lägger mig ner i den stora tomma sängen , så saknar jag honom så sjukt mycket. Inte hört ett ord från han idag.. Och vi brukar prata varje dag, så gott som ses varje dag. Vill bara veta att han kommit fram och att allt gått bra. Att han är hel. Är väl bara onödigt orolig. Säkert svårt med internet där och dom kom dit inatt nån gång så säkert sovit hela dagen. Men ändå.. Jag oroar mig.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: