torsdag, april 19, 2012

Lycka!

I måndags var vi på det efterlängtade ultraljudet. Och herregud vad orolig och nervös jag var. Dessutom fick vi vänta i över en kvart ( efter bokade tiden) som gjorde det hela ännu värre! M var lycklig över att han får vara med ,är ju egentligen första gången han får uppleva att det faktiskt är en liten där inne.


Det var helt otroligt! Känslan när man låg där och såg vårt lilla liv, går inte beskriva! Går inte att få nån annan att förstå lyckan och kärleken man känner innan man upplever det själv. Så mäktigt! Var nära till tårar både jag och M flera gånger.


Allt var i alla fall bra med den lilla. Allt satt där det skulle och vi såg fem fingrar på varje hand och fem tår på varje fot ! Bf blev framflyttat precis som jag trodde. Beräknas komma den 10 september nu istället! Spännande!


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Babyboom sa...

då fick ni komma in ganska fort ändå =) Vi fick vänta 45 min... men varje minut över känns som en timme när man bara vill veta att allt e som d ska.

Linda sa...

Och så håller man på svimma när man ska resa sig upp när dom ropar upp en! Eller iallafall jag... :)

Grattis till lyckat RUL!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Lilla guldklimpen! ♥

Matilda sa...

Åååå! Man ser ju lilla babyn! Världens bästa lilla baby! Som jag ska skämma bort honom/henne sen! <3