fredag, maj 11, 2007

Vad är problemet??!!

Alltså det är sjukt vad ålänningarna kan ha problem! Bor man utanför stadsgränsen så bor man på landet.. Å då vill ingen komma å hälsa på en, för det är såååå långt.. Förstår mer å mer varför jag vill in till stan, man ser inga folk här ute på Landet!! Kommer aldrig nån å hälsar på å föreslår man kanske en grill kväll med tilhörande vin å öl, så blir alla genast upptagna med annat!! Ja menar hur ska man komma hem, det är ju faktiskt 2,5 mil in till stan??!! Ärligt talat är det nån som tänker på att jag är inne i stan nästan varje dag, å även på helgerna å festar.. Å jag kommer hem , utan minsta problem faktiskt!! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det är störande, syster! Synd att dina vänner inte förstår, att de förmodligen inte skulle tycka det var så skoj om det var tvärtom! Jag skulle gärna komma o hälsa på dig om det bara var 2,5 mil :) OFTA! Saknar dig. O ska se till att komma till dig snart... Puss!<3

mamaMill sa...

Huh?? Underlättar om du säger att du vill ha besök eller kanske skulle fråga om man vill komma ut och fika först? Jag skulle dock inte sätta mig på tvären om det faktiskt inte var av just den anledningen att det inte passade just då.

Inte någon som fikat hos mej heller på evigheter och det kan jag inte klandra dom för, eftersom jag inte bett om det heller. menar bara att folk som bor i mariehamnn också sitter sysslolösa om kvällarna :P

Tesa sa...

hahaha.. ja men nu pratar jag faktiskt om när man har bjudit hit folk å dom ändå inte kommer för att det är för långt bort.. :) men klart jag fattar att man kanske inte bara kikar förbi annars.. :)

mamaMill sa...

har inte blivit bjuden heller så! :P

Anonym sa...

ähum tesa å hur många gånger ha du varit å hälsat på mej här på ön då? :)
ja bor int heller vid världens ände!