torsdag, maj 03, 2007

Vad var det som hände egentligen???

Gud vilken konstig helg det här har varit.. Har hänt sånt som jag inte fattar ett skit av! Lördagen tillbringade jag på krogen med min älskade vän E! Hade jätte kul men blev lite väl full, läskigt nog har jag faktiskt minnesluckor.. Men en sak kommer jag ihåg, eller snarare en person.. :) Träffade en helt underbar söt svensk pojke.. Fast han absolut verkligen inte är min typ egentligen så föll jag direkt.. Ångrar bara att jag inte hann träffa han å prata med han mera.. :(
Men vi har messat lite med varandra å han ska komma över hit i sommar ... Jippi!!

Söndagen spenderade jag bakis på soffan.. Eller jag var nog fortfarande full vid fem på eftermiddagen!

Valborg firade jag hemma hos ett par vänner med att grilla , festa å egen liten majbrasa! :) Riktigt kul, men blev lite för full då oxå..
Men helt plötsligt när vi sitter vid brasan en par stycken å har det mysigt, så kläcker en av mina bästa vänner ur sig att han är kär i mig!! Å har varit det i ett halvår nu.. Vill att jag ska vara hans flickvän!
Måste då säga att mitt ex som fortfarande tycker om mig å är även han bästa kompis med han som är kär i mig blev ganska ställd! Å jag med för den delen... Fattar fortfarande inte vad det var som hände egentligen! Konstigt det här med mitt nya singel liv.. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

de e väl klart tesa, så snygg å cooool som du e så blir ju alla fina pojkar kära i dej!
ja förstår dom precis :)

pus å kram, hälsningar från enklinge!

Anonym sa...

=O Vad missade jag o C eg när vi åkte hem tidigt?! D där hade jag velat va me o höra/se =D

Puss o kram!

mamaMill sa...

Jag tror däremot att ja klarar mej väldigt bra utan att ha sett det.. fan vilken pinsam tillställning :p