måndag, juni 25, 2007

Blev tyvärr ingen sverig resa för mig.. :( Det som skulle ha varit så skönt att få kommit dit å träffa familjen.. Måste istället spendera hela veckan inomhus med huvudet i kartonger!! Måste stress packa den här gången oxå.. Ska väl förhoppningsvis vara ute ur huset i helgen! Så vi slipper betala dubbel hyra.. Eftersom jag fortfarande inte har nånstans att ta vägen blir det att fint flytta med F till hans lägenhet.. Men det ska nog gå bra!! Jobbigt bara att det ska stressas så med flytt hit å dit..

Inget nytt med syster heller.. Det börjar ta på all den här ovissheten å väntan.. Vill veta nu så dom kan börja göra henne frisk igen!!
Du är i mina tankar hela tiden..
Det dom tror att det är heter Sarkoidos
Ni kan läsa här

1 kommentar:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ja väntan är jobbig, och lång låång... :-( Men snart, snart ska jag förhoppningsvis få alla svar. Tills dess får vi hålla tummarna! ( Och Sarkoidos hoppas jag att det INTE är... ) Kramis