söndag, juni 10, 2007

Frustrerad..

Gud vad less jag blir.. Vad gör jag för fel egentligen.. Är jag så himla elak och otrevlig mot mina vänner ?? Börjar ju nästan tror det iaf.. Man är snäll och bjuder över folk, genast så vill alla komma och gud vad kul vi ska ha!! Samma dag sen så kommer dom med några dålig svepskäl till varför dom inte orkar, inte vill komma.. Sen träffar man ändå på dom på krogen?!! Hur är det möjligt? När dom har som ursäkt att nej jag är trött ska bara ta det lugnt ikväll.. Blir så jävla less!! Jag menar vad är det för jävla vänner egentligen, om man nu ens kan kalla dom det!! Fattar dom inte att man blir ju ledsen och sårad.. Det måste ju tydligen vara mig det är fel på ..
Det värsta är att jag är så himla dum snäll oxå, så jag blir lätt utnyttjad.. Och tydligen så har ens vänner förstått det nu och spelar på det hela tiden.. Eftersom jag ändå alltid i slutändan förlåter dom .. Blir arg på mig själv för att jag låter mig utnyttjas fast det är det sista jag vill! Jag är så himla blåögd, tror gott om allt och alla..
Men jag kan inte ändra på det heller, för det är ju sån jag är..

Om dom bara förstod hur hårt det faktiskt tar på mig så kanske dom skulle sluta behandla mig så..

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Ja, jag var INTE på krogen iaf..

Nilla nill@hotmail.se sa...

Hmm... det är ju i alla fall inte du som missar något, utan de. Och kanske förtjänar de helt enkelt inte en vän som du? Rensa i bekantskapskretsen är mitt tips! Love systra!

Anonym sa...

Snart kommer vi syster, o då blir det fest :D O jag håller med vår andra syster. Dom kanske inte är värda dig helt enkelt.
Du är bäst! Puss.

Tesa sa...

Nej det är nog så att det är dax att börja rensa bland vännerna.. Börjar fan bli för gammal för att orka med nåt drama! :) Ens vänner ska faktiskt inte få en att må dåligt..

Anonym sa...

nä nu tesa!

SLUTA!

om dina vänner ska bjuda till för dej måste faktiskt du bjuda till för dom också ju!

du var så vansinnigt välkommen till club marin i torsdags när vi träffades en stund. å de visste du, för mille hade bjudit dej.

först, jo va kul. sen, nej ja har int råd. å sen, ja har nog feber.

men du hade råd med grillfest å arken?
så dyrt e de int me en cola på club marin att du int hade kunnat komma å sällskapa en stund, vi saknade dej faktiskt där.

ja tycker faktiskt int sku ska skriva sånna här blogginlägg om dina vänner så länge du gör lika illa själv.

men ta å rensa ur bland dina vänner du så ska ja verkligen för din skull hoppas på att du iaf behåller dom som faktiskt bryr sej om dej.
för den du e å inget annat.

för vi e faktisktmånga som gillar dej för den du e, sålänge du int skriver blogginlägg om hur pissiga vi e...

Tesa sa...

det där är riktat till vissa personer å det är absolut ingen utav er! Skulle det varit nån av mina närmaste vänner så hade jag nog sagt rakt ut till er att jag blir ledsen.. Men det är dom människor som inte kan säga rakt till en att nej jag kan inte eller nej jag vill inte komma..
JO jag hade mer än gärna velat varit på club marin med er.. jag fick låna lite pengar av fredric så jag skulle haft råd att åka dit men jag hade feber å världens jävla tandvärk.. Därför kom jag inte! Så om ni väljer att inte tro på det så då får det stå för er.. Grill kvällen betala fredric å arken besöket kostade mig en tia!
Så det handlar inte om nån utav er för skulle jag tycka illa om er på nåt sätt skulle jag säga det till er! De personer der faktiskt handlar om vet nog vilka dom är så..