tisdag, juni 12, 2007

Söta rara alldeles underbara Du..

Träffade ju på Han på arken i lördags oxå.. Satt och pratade ganska länge.. Fast egentligen om ingenting, finns så mycket annat jag önskar jag vågat säga.. Men får hoppas på att jag får nån chans igen att riktigt prata ut med Han..
Men det jag helst av allt ville var att dra med Han in på toaletten och göra allt annat än det man normalt sett gör där.. :):)

Lite jobbigt faktiskt att Han nog aldrig kommer bli min..
Men men, jag är ju nybliven singel så det ska väl finnas flera utav honom där ute!! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har jag nu missat? Vem är detta? Haha. Längtar efter skvaller i juli ;)

mamaMill sa...

Jag vet inte vad jag ska säga.. vänner? som sagt, du borde nog rensa lite. För anser du att E är din vän? luktar skumt nu tesa..

Tesa sa...

Jo jag anser att hon hör till vän.. Inte bästa vän men vän iaf.. Men efter allt som dom orkar hålla på med så nu är hon inte det.. Orkar inte med nån liten flickas nojs! :)