torsdag, juli 19, 2007

Finns så mycket..

Jag skulle vilja skriva å berätta om.. Men jag kan inte, får inte..
Känns som att det mesta är lite upp å ner just nu.. Vet verkligen inte alls hur jag hamna i den här soppan! Fast samtidigt var det nog själv valt.. Känns skönt att få gå till jobbet på dagarna så man kan få tänka på annat en stund iaf.. Vet inte hur jag ska gå vidare med allt det här heller.. Jag menar , vad gör man?? Försöker glömma allt i tron att det ens skulle fungera? Jag försöker verkligen låta bli att känna å tycka som jag gör just nu. Men det är svårt, det går inte att bara radera allt.. Önskar verkligen att allt vore så himla mycket lättare! Varför ska jag alltid se till att göra allt så komplicerat för mig?!
Skulle vilja se in i framtiden nu, så jag vet hur den ser ut om bara ca en månad eller nåt. Om allt fortfarande är som det är nu, då vet jag att jag kan släppa det å gå vidare nu. Men när man inte vet, så är det enda möjliga bara att tro å hoppas på så mycket mera..

1 kommentar:

mamaMill sa...

you´re crazy in the head.. ^^