onsdag, juli 18, 2007

Jobbar

Jobbar på för fullt, sex dagars vecka den här veckan.. Men jag trivs som fasiken å alla är så snälla å glada! :) Är ju ledig hela fem dagar i sträck nästa vecka, det som får bli min semester i sommar! Men det gör inget, har varit hemma så pass länge nu att jag är super glad över att ha nånstans att gå till på dagarna.. Nästa så att man längtar tillbaka till jobbet redan när man stängt å låst fast.. :)Och det är sköna arbetstider så man kan gott unna sig lite festande på kvällarna.. Så det känns ändå som man har lite semester..
Önskar bara att man kunde få stanna kvar här när sommaren tagit slut oxå..
Men det blir väl att söka nytt igen bara, å nu vet jag ju att stå i butik inte är alldeles för jobbigt! ;)

3 kommentarer:

Matilda sa...

Dessutom är det en skitbra merit för övriga butiksjobb! Suvve suvve!
Men jag hoppas du får stanna!

Anonym sa...

Önskar jag hade trivts lika bra som du... men nopp!

Tesa sa...

tilda: jag hoppas jag med. men tror tyvärr inte det..
alexandra: jag önskar oxå att du hade trivts bättre..