söndag, juli 29, 2007

Åh..

Jag vet att jag börjar bli lite tjatig nu kanske.. Men jag kan inte låta bli!:) Måste få skriva om Honom.. Jag som trodde tidigare igår att jag minsann skulle stå emot han å försöka hitta nån annan att kramas med.. Men ack så fel man kan ha.. :) Jag kan verkligen inte motstå honom.. Å det vill jag ju inte heller.. Så vi kramades lite igår! ;) Jag börjar bli helt såld på honom oxå nu ju..


Festen igår hos K var hur kul som helst!! Full som tusan blev jag iaf!! Var längesen jag var så där riktigt riktigt full.. :) Men gänget som var där var inte så roliga stela, tråkiga dryga snobbar! Tittade snett på mig t.o.m bara för jag hade roligt å blev full! Hahaha.. Like I care! Skratta åt mig om ni vill, jag hade askul å det hade antagligen inte Ni!!
Vi åkte karaoke taxi in till stan sen oxå, hur kul som helst! Det lät nog förjävligt men vi gjorde vårt bästa iaf! Vi fick t.om beröm av chauffören för att vi var så duktiga med att sjunga hela vägen in till stan.. Han sa att dom flesta brukar ledsna efter en par låtar.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir juh hur nyfiken som helst. Kan du inte skvallra? Vem är denne som gör dig så glad? Tell me, tell me!