måndag, september 10, 2007

8 Oväntade saker!

1. Klumpig.. Har en tendens att ofta gå in i saker, bord stolar bilar ja allt! Spiller allt som oftast oxå, å då helst varma drycker.. Kan inte räkna gångerna som jag fått skållhett te vatten över hela mig..

2. Går aldrig , aldrig utanför dörren utan smink.. Knappt att jag är osminkad hemma heller. Min kära pojkvän sen fyra år tillbaka blir fortfarande lika överraskad när han ser mig osminkad.. ;)

3. Fruktansvärt otrolig barnslig! Kan larva mig som fan bara jag är i rätt sällskap, d.v.s själv.. :)

4. Pratar ofta å mycket med mig själv.. Enda sättet att få dom svar man vill ha!

5. Rör på läpparna när jag läser en bok.. Kanske därför det tar mig månader att läsa ut en bok?!

6. Jag pratar bebis språk med min pojkvän när jag vill att han ska göra nåt snällt åt mig.. ( jo pinsamt, jag vet)

7. Jag kan verkligen varken rapa eller fisa! Rapar kanske två gånger om året , max!

8. Har stora abstinens besvär om jag inte har några smycken på mig! Känner mig helt naken utan mina stora ringar å örhängen..



Ja det var det bästa jag kunde komma på.. Inte helt lätt ju, eftersom att jag tror att mina vänner vet det mesta om mig ändå... ;) Men nu skickar jag vidare den här utmaningen till Mille och Johan... Nu är det eran tur att hitta på 8 oväntade saker om er själva.. Lycka till!!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

men gah.. tack då så himla mkt :p

Tesa sa...

hahahah ja ska jag måsta komma på 8 saker så måste ni andra tvingas till det oxå! :D

Matilda sa...

Skitbra grejer ju! Och det är faktiskt roligt att leka såna här åtta-saker-lekar. Så det så! ;P