tisdag, september 04, 2007

Kärlek

Man slåss och grälar hundra gånger oftare än man älskar och tillber varandra, men saknar varandra så fort man inte är tillsammans, det finns ingen man hellre vill vara tillsammans med, man kan alltid lita på varandra, man stöder varandra..

Jag älskar dig F, inte bara för den du är, utan också för den jag blir när jag är med dig!


Jag har insett en sak, en ganska stor sak.. Jag tror helt och fullt att F är min soulmate.. Vi är absoluta bästa vänner, älskar att umgås med varandra.. Bara att ta en fika tillsammans t.e.x.. Vi har samma humor, samma sätt att tänka på saker.. Och bråkar har vi sällan gjort.. Klart vi haft problem som alla andra men huvudsaken är att vi kan övervinna dom.. Och det jobbar vi på just nu.. Och allt känns faktiskt helt underbart bra! Jag är lycklig å jag tvivlar inte en sekund på att det är honom jag ska spendera mitt liv med.. <3

12 kommentarer:

Matilda sa...

Det är ju det man alltid undrar: Hur ska jag veta att det här är rätt? Hur ska jag veta att gräset inte är grönare på andra sidan? Är det så här ett förhållande ska vara? Bråkar vi för mycket? Vad innebär det att älska en annan människa?

Otroligt skönt om du fått svar på frågorna och känner vad som är rätt! Jäkligt underbart...
Kanske du behövde ”komma bort”, få distans och leka lite... prova sig fram för att kunna konstatera att F är rätt.

Tesa sa...

ja precis.. det tror jag oxå.. att jag behövde se vad det var jag höll på att ge upp .. Nu vet jag å kommer aldig göra samma misstag igen.. :)

Anonym sa...

Jag är så glad att du verkligen tror på det här nu, syster! O som sagt, det är verkligen en toppen kille vi pratar om! Håll hårt i honom! O ni passar så bra tillsammans :) Jag är så glad för att du mår bra o är glad!
Jag måste se till att komma över snart!!!
Puss <3

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åååh söta syster! Vad skönt att du har hittat din soulmate ( trots att han har funnits framför näsan på dig hela tiden ) Ibland ser man inte vad man har förrän det är borta. I mina ögon passar ni otroligt bra tillsammans och we love Fredric - hela familjen! =) Äntligen kanske man kan få se fram emot att bli moster då? ;)

Tesa sa...

hahaha! Ja moster lär du nog bli så småningom.. :) men vi stressar inte.. Jo det är roligt att han funnits där hela tiden, bara jag som varit så blind och inte sett det förut.. Prata med han om det idag att vi var soulmates.. Han sa: att det har jag alltid vetat!! ;) älskar honom så otroligt mycket å kommer aldrig igen släppa taget om honom.. så kanske snart att det dyker upp små knoddar!! :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ja det hoppas jag verkligen systra... mina knodds längtar efter kusiner! =) U make a great couple! Måste säga att jag är OTROLIGT glad över att du valde just F... good choice!

mamaMill sa...

Meh!! vem hinner först? ^^

Anonym sa...

Vad glad jag är för er skull!!! Jag och K har haft våra riktiga downs vi också... och vi har sagt att har vi övervunnit dom övervinner vi vad som helst. Det var ingen liten svacka vi hamnade i.

Det är kul med barn =)

Tesa sa...

nej det är ju så.. klarar man av att hålla ihop när det verkligen är som jobbigast då klarar man allt! å tack alla för era snälla ord oxå, glädjer mig att ni tycker så mycket om fredric oxå..

Barn är absolut kul, men tänker nog inte stressa för det.. ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jo stressa på, mina killar behöver kusiner ;) Haha. Nä då, ta det i er takt, blir det så blir det och blir det inte så tänker jag tvinga vår andra syster att starta i förtid! =)

Tesa sa...

hahahaha.. Ja kanske det blir hon som får före eller micke kanske?! :) nej, det lär nog säkert snart komma knoddar här ska du se.. ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tjohoooo!!!! Jag LÄÄÄNGTAR! Gud så skoj det kommer bli... =)