fredag, april 04, 2008

Lycka?!

Jag har inte det bäst betalda jobbet, jag är inte högutbildad , jag äger inget hus, jag äger ingen ny dyr bil, jag är inte gift ( inte ens förlovad ) jag har inga barn..

Även utan allt det så är jag lycklig! Jag älskar mitt medelsvensson- liv!! Jag behöver inte ha en fet utbildning, ett jobb som betalar massor.. För jag anser att mitt jobb definierar inte vem jag är!! Vad jag gör på min fritid det är det som räknas..
Dessutom så älskar jag mitt jobb, för att mina arbetskamrater är toppen! Det är det viktigaste..

Sen struntar jag totalt i att så många ska ha så bråttom in i vuxenlivet! Jag tänker inte påverkas utav det, å vill jag vänta med att skaffa barn och inte gifta mig förhuvudtaget så är det mitt val.. Inte så att jag klagar på dom som väljer att göra det, snarare att dom inte ska klaga på att jag kanske inte har samma mål och planer här i livet! Som sagt jag är helt och fullt nöjd med hur mitt liv ser ut precis NU!! ;) Men allt det med familj kommer nog att komma så småningom det oxå.. ;)

1 kommentar:

mari sa...

du får absolut länka till mig :D vad härligt att flytten varit bra!