lördag, april 26, 2008

Sjuk!!!

Alltså är det verkligen möjligt att vara så här sjuk?? Har varit dåli sen i onsdags, började med hosta så jag spydde.. Typ en sex sju gånger.. Jätte härligt.. Och då 38,6 graders feber.. Torsdag morgon fortfarande hosta å feber, börjar dock känna mig lite piggare på eftermiddagen.. Men så fort kvällen börjar närma sig å det är dax att sova går det inte att stoppa hosta.. Måste sitta upp i soffan får att kunna få nån slags sömn iaf.. Fredag, ligger i sängen så gott som hela dagen.. Fortfarande hosta, men nu har även näsan börjar rinna.. Å det tar liksom aldrig slut! Dock nästan ingen feber.. 37,5 grader.. Lördag morgon, måste försöka dra mig upp ur sängen trots en natt med sjukt mycket svettningar å hosta.. Måste ta mig på jobb då A oxå har varit sjuk den här veckan.. Jobbar halvt, känns mest bara som jag står där på jobbet å hostar å snorar.. Fryser som fan å är bara sååå trött.. Kommer hem petar i mig piller å lägger mig i sängen.. Kollar tempen.. Oj satan, 39,4 graders feber!!! Så nu sitter jag här å praktiskt tagit yrar... Ska ta mig sakta å försiktigt tillbaka till sängen nu.. Ville bara meddela alla hur dåligt jag mår å hur synd det är om mig.. :(
En sak som dock är ett stort plus, har inte rökt på fyra dagar.. ;)

6 kommentarer:

mamaMill sa...

Du brukar inte röka när du e sjuk nej, men håll dej till det sen också då!! ;O :p
Jag e lite impad över att du alltid SITTER och sover när du blir sjuk, haha! Lite som en häst, fast ändå inte rikitgt.. :D

mamaMill sa...

Krya på dej förresten! Och tänk på hur kt bättre immunförsvar du skulle få om du sluta röka.. :P

Matilda sa...

Usch då stackare! Så det gick inte över det minsta alltså.
Du får krya på dig i massor! Kram

Alexandra sa...

Hoppas du frisknat i!!! kram

Anonym sa...

Krya på dig skruttan! Tråkigt att vi inte kunde ses när du va här =( hoppas du hittade någon klänning iaf o så måste du säga till när du e i stan igen =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ooo.. vilket bra sluta-röka sätt! Hoppas att du är sjuk länge till då =) hehe