fredag, december 12, 2008

Dejavu

Jaha, fick provsvar i morse. Inte reumatism iaf. Så det var ju tur i oturen att jag slapp det. Men det är inte bättre, foten är nästan ännu värre än tidgare och den andra foten börjar oxå svullna upp. På måndag är det dax för lungröntgen. Syster fick ju en mystisk lung sjukdom förra sommaren. Och det började med att foten svullna upp. Så läkarna vill nu försöka utesluta att jag inte fått samma sak. Men ta en titt på bilderna nedan på min foten. Och döm själva, Dejavú eller inte??



7 kommentarer:

mamaMill sa...

Usch! Det där låter inget kul, hoppas de hittar felet snabbt..

Matilda sa...

Fy fan! Ser precis ut som pillas fot ju. Ska du verkligen jobba i dag?
Hoppas de hittar felet och du blir frisk.
Kram!

Jessica sa...

Hej! Vad var det för mystisk lungsjukom? Jag har själv haft en mystisk lungsjukdom som hade alla möjliga konstiga uttryck på min kropp, sarkoidos heter den. Hoppas du blir bättre. Kram Jessica!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Men usch vilken deja vu ja! =( Kunde ju lika gärna varit min fot ju! Usch usch usch...

Tesa sa...

mille: ja det hoppas jag oxå. jag var ju faktiskt duktig den härgången och tog mig till sjukan nästan direkt.

Tilda: ja visst ser det ut som pillas?! Ja jag måste ju jobba, finns ingen personal..

Jessica: Jo Sarkoidos var det precis som syster hade oxå, och som jag kanske har nu då. Inge skoj. Tack för omtanken! ;)

Pilla: ja verkligen. Titta i din blogg igår lite om när du blev sjuk. Du beskriver det precis som jag har oxå. :(

Anonym sa...

Usch, varför får vi aldrig vara friska i vår familj?
Orättvist.

Alexandra sa...

Hoppas du snart blir bättre. kramar