torsdag, december 11, 2008

Sick again

Jaha, så var jag sjuk igen då. Har haft ont i mina leder en vecka nu, knäna, handlederna, och fötterna. I söndags upptäckte jag att min vänster fot svullnat upp. Och jag har inte gjort mig illa eller nåt. Tänkte att jag vilar lite så lägger sig svullnaden. I tisdags kunde jag knappt gå, halta fram på jobbet. Så jag var tvungen att ta mig till hälsocentralen, jätte roligt. Doktorn klämde och kände lite överallt på alla leder. Tog hundra blodprover på onsdag morgon och är nu sjukskriven. Doktorn sa att hon trodde det kunde vara reumatism. Härligt alltså. Allt skit som finns i min släkt ska jag få. ( men man ska inte ta ut nåt i förväg)
Foten är fortfarande svullen iaf och jag haltar fram. Den här veckan har bara varit så underbart rolig. Känner mig ledsen, bitter, arg och sur.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Men lördag då? Är du frisk då?
Du måste vara det! Vi ska ju ha skoj då ju!
Krya krya krya.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åh jag vet hur det känns syster-yster, men vi hoppas självklart på det bästa! I jul ska vi mysa och då kommer du att vara glad, glad, glad! Ring imorgon! Love you =)