tisdag, februari 23, 2010

....

Dagen igår blev lite bättre när jag ryckte upp mig och åkte hemifrån. Men idag är det lite jobbigare igen.. Fast ändå inte en riktigt dålig dag som tur är..
Har tagit lite tuffa beslut idag för att få kunna få chansen att bli glad och må bra igen.
Trots att det gör ont och känns riktigt jobbigt så vet jag att för mitt eget bästa så är det dags att släppa och gå vidare. Det här fram och tillbaka har pågått alldeles för länge! Och även om det inte bara varit dåliga jobbiga stunder så är det , det som överväger mest just nu. När så mycket annat är struligt i mitt liv, så blir det bara ytterligare ett hinder jag måste ta mig över. Och det är det sista jag behöver just nu.
Jag behöver lite sinnesfrid och ro. Få känna stabilitet och trygghet igen. Vare sig det är ensam eller med någon annan kan bara tiden utvisa.

Men jag är så glad att jag har dig, att du har stått ut med mig och funnits vid min sida. Om du bara visste och förstod hur viktig du blivit i mitt liv! Är så glad att vad som än händer så har vi skapat så starka band att vi för alltid kommer vara riktigt nära vänner. S... <3

1 kommentar:

Matilda sa...

Ja, det kanske är det bästa trots allt ...

Och med kommentaren på förra inlägget menade jag ju inte att det alltid är att rycka upp sig. Allt löses inte med en positiv inställning!
Bara så du inte missförstod! =)