måndag, februari 22, 2010

Lyckopiller...

Ja den här långa vintern gör inte direkt nåt bra för min depression . Visst finns det bättre dagar, men det finns alldeles för många dåliga dagar.. Självklart finns det små ljusglimtar som förgyller vardagen ibland, som mina kära vänner och S och M. Men sen kommer dom dagar då man känner sig ensam , ledsen, arg, besviken. Ja så gott som alla känslor som finns på en och samma gång. Och det blir tungt, och min snälla vän S får ta ganska mycket. Förstår ibland inte hur han orkar stå ut med mig och mitt humör som skiftar från jätteglad till jätteledsen..
Men jag hoppas och längtar efter att våren ska komma och göra underverk! :) Så man blir pigg och orkar, för trött är jag nu. Skulle kunna sova flera veckor och ändå fortfarande vara trött. Har ingen ork alls.

Man känner att ens tålamod är på minus.. Men det finns så mycket jag skulle vilja göra, åka hem till familjen står högst upp på listan. Men sen är det även små saker här hemma som jag vill göra, men orken och lusten finns inte.

Skulle behöva ett "Lyckopiller" just nu!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Mira är ett riktigt lyckopiller. Du ska få gosa massor när du kommer! :)
Vi LÄNGTAR efter Dig!

Tesa sa...

Sofie: ja Mira är nog verkligen ett lyckopiller! Jag längtar så efter er oxå, och jag ska gosa så mycket med henne att hon kommer ledsna på mig. :)