tisdag, juni 01, 2010

Tisdag

Var ledig igår och hade en riktigt toppen dag med E på stan. Vi gick och kika i butiker, luncha på Dinos och E köpte ny mobil! :) Var så underbart härligt att sitta på Dinos ute servering i solen och äta. Det är sommar det!

Idag har jag jobbat som vanligt, var rätt lugnt idag. Sen var jag en sväng till Salong Eclips för att spana in A´s nya frisyr, som blev skit fin! Efter det gick vi till Dinos tattoo och hörde lite om en tatuering jag vill göra. Så nu har jag två stycken nya jag vill göra. Och det värsta är ju att när jag väl har bestämt mig vill jag göra det nu på en gång inte vänta! Men han hade tid först om tre veckor.. Så jag vet inte, väntar väl till hösten istället bara. Och gör båda två då istället! ;) Kanske Han kan följa med och hålla mig i handen också, för ont gör det. Efter det så har jag bara varit hemma, fixat mat och städat. Måste ju vara fint när systrarna kommer på lördag. :)

2 kommentarer:

Alexandra sa...

jag är så nöjd med frillan! Själv vågade jag inte fråga nå pris... och sen är det ju d att tatuera sig på sommaren. Då vill man ju fläka ut fläsket och försöka bli brun =) kram

Tesa sa...

Det är ju så att på sommaren bör man låta bli att tatuera sig, därför får mitt vänta tills hösten ändå.. tyvärr. För brun och snygg vill man vara på sommaren!