måndag, juni 14, 2010

Veckan som gått

Dagarna bara rusar förbi nu, hinner inte riktigt med. Förra helgen var i alla fall toppen, mina älskade systrar kom äntligen hit och spenderade en otroligt rolig kväll med mig och mina tjejkompisar! Många skratt och mycket sång blev det! Är så glad att jag fick tid att umgås med dom lite, även om det bara var ett dygn. Längtar efter dom i samma stund dom åker bara. Men ska se till att snart åka hem igen, sen kommer dom över i sommar också då med barnen !

Annars så har förra veckan bara bestått av arbete, jobbat måndag till söndag. Var P´s sista vecka som chef/ ägare av planeten. Så det har varit lite vemodigt. Han är ju min vardag. Han har varit det i tre års tid nu. Så det kommer kännas lustigt imorgon att komma till jobbet och han inte är där. Men tar nog en par dagar innan jag kommer fatta helt att han Aldrig kommer komma tillbaka. Inte för att jag tvivlar på att dom nya kommer göra ett bra jobb eller så, men P är för mig Lekplaneten!

Nåja, idag är jag ledig efter som sagt en sju dagars arbetsvecka! Så försökte sova ut, men det gick ju inte. Vaknar alltid så tidigt på morgonen vare sig jag är ledig eller inte. Men idag blir det att bara ta det lugnt, njuta av lite ledigt. Ska till Salong Eclips och fika med flickorna snart, har tvättat lite, och sen ska jag iväg och handla mat. Laga nån super god middag, faktiskt unna mig ett glas vin och krypa upp i soffan. Hoppas på kanske lite sällskap... :)

Inga kommentarer: