söndag, juli 25, 2010

Första veckan

Första semester vecka är nu slut. Trots att vädret inte varit det bästa så har det varit toppen.
Som sagt storasyster med familj kom över på tisdag kvällen. Då stod maten på bordet så vi käka lite, sen dök T och D upp. Så det blev lite vin och kubb . Vilket inte gick så bra men skoj ändå. :) Onsdag drog vi ner på stan, små killarna ville titta i "min" leksaksaffär. Så det blev lite nya saker för dom. Iväg och handla middagsmat. Kvällen blev det lite mera vin och buzz till två tiden ungefär. Torsdagen skulle vi varit ut till Geta och åkt lite båt. Men lilla A vaknade med ont i magen och spydde sen flera gånger. Så det blev en lugn dag hemma. Jag tog med mig lilla J själv på en tur till affären. På kvällen dök F upp då han gärna ville träffa dom och dom ville se honom. Killarna har frågat efter honom för dom förstår ju inte riktigt vad som har hänt. Och så glada dom blev när han kom med godis och trolla en massa för dom. :) Men måste säga att för min egen del kändes det lite små skumt. Lite obekväm sits. Så tror att nästa gång dom vill ses är jag nog inte med.
Fredagen åkte dom sen hem. :( Sakna dom i samma stund dom åkte, blir så tyst och tomt hemma.

Tilda kom och hämta upp mig och vi åkte ner på stan, hon skulle fixa dop present. Så vi var till leksaksaffären igen. Fikade lite på Timjan med T och lilla Diesel, och E. Sen hem och fixa lite tills rara E dök upp, då det blev en hel del vin och lite singstar. Sen ner till Rockoff kolla på Salem Al fakir. Riktigt bra! Hamnade sen på både Dino´s och Arken. Blev en lång och blöt kväll. Som var helt oplanerat! ;) Nåja skoj hade jag i alla fall!

Lördag bara lugnt, lite små bakis och hade sjukt ont i magen på kvällen. Så vovven och jag stannade inne nästan hela dagen.

Söndag ( idag) blir det Rockoff och se Kent ikväll! Säkert lite vin och öl också .:)

Inga kommentarer: