tisdag, juli 13, 2010

Svårt att sova

Tusen tankar snurrar i huvudet och jag kan inte sova. Självklart mestadels glada efter en sådan bra dag som idag! :)

Veckodagarna och helgerna bara flyger iväg. Känns som att sommaren snart är över redan innan semestern har börjat. Men om exakt fyra dagar börjar den och jag kan knappt förklara hur mycket jag längtar hur mycket jag känner att den verkligen är väl behövlig. Jag känner mig extremt trött och sliten nuförtiden. Behöver få komma bort från vardagen och få ta det lugnt. Men det är mycket roligt in planerat i sommar. Första veckan kommer stora syster med familj över, och som jag saknar dom! Andra veckan är det Rockoff vilket man kommer spendera dom flesta kvällarna på . Tredje veckan är relativt oplanerad men ett 30 års kalas vankas. Fjärde och sista veckan blir det ett besök i Åbo med mina goa tjejer! Har aldrig varit dit så det ska bli riktigt riktigt skoj! Efter dom fyra veckorna ska jag nog känna mig både utvilad och att jag hunnit få ha roligt!

Så semestern får gärna ta och komma nu! ;)

Inga kommentarer: