måndag, september 20, 2010

Lediga dag

Sköna lediga dag! :) Försöker göra lite nytta här hemma, städa och tvätta. Har ju som sagt varit sjuk i typ en månad och förra veckan även fast jag var bättre så var jag helt slut på kvällarna. Kände mig sjukt trött, yr och svimfärdig i flera dagar. Så nu behövs det verkligen fixa här hemma. Hunden är tillbaka hos husse så det är lite lättare att få saker gjorda då också. Även fast det som sagt känns rätt tomt så fort han åker . Så småningom ska jag ner på stan, fika med tjejerna bland annat.

Hade en rätt skön bakis dag igår. Vakna redan vid nio som sagt, sen drog jag och N iväg på frukost/lunch hos J och åt upp resterna av middagen dagen innan. Snacka en massa skit och pratade om gårdags kvällen ute! :) Efter det tog J och jag en promenad tillbaka hem till mig. Inväntade rara E och fick hemkörning på varsin kebabrulle( mat igen alltså!) Lite kaffe på det och titta på tv. Somnade gott redan vid elva tiden efter att ha sovit ca en timme natten innan. ;)

Inga kommentarer: