tisdag, september 28, 2010

Trött tröttare tröttast

Alla dagar ser likadana ut och flyter samman, veckorna bara tickar på utan att man hinner fatta. Snart är det liksom Jul igen?! Jobbar rätt mycket nu (vilket är kul också)men ibland så hinner man ju inte ha nåt slags privatliv för huvudtaget. När jag kommer hem från jobbet nu så är jag såå himla trött. Orken och energin är som bortblåst. Helst av allt vill man bara ligga på soffan, se på dålig tv och somna gott. För att sen vakna upp och börja om igen.

Det är den här jävla hösten alltså! Gör mig låg och trött. Vill låsa in mig nästan och bara vara ensam . Ni vet tycka lite synd om sig själv. Blä! Ge mig sommar och sol igen, så jag kan få livet tillbaka.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Nu skiner den! Och i alla fall jag blir himla mycket gladare och piggare genast!

Tesa sa...

Japp idag var en riktigt bra dag! :) Startade den med en promenad i solen med vovven imorse. Ren lycka med höstsol!