måndag, januari 31, 2011

Ingen bra dag

Hade en rätt skön dag på jobbet idag. Pyssla på i butiken och lagom mycket kunder att hjälpa. Fixa lite beställningar också. Ensam sista en och en halv timmen.

Kom hem , och nu sitter jag här. Inte alls nån bra dag. Känner mig ensam och ledsen. Så mycket som händer på en gång nu. Vet varför jag sysselsätter mig med saker hela dagarna, jobb, vänner , fest. Bara för att slippa sitta ensam med mina tankar. Tycker inte alls om att bo själv.

Har sagt förut att jag tror att jag inte vill ha nån. Men det är fel, det vill jag. Jag vill ha nån. Nån som saknar en när man är borta, nån som blir glad när man kommer hem. Nån som kramar om en när man behöver det och bara lyssnar när man vill prata. Nån som sitter bredvid en i soffan , nån sover bredvid en .

1 kommentar:

Matilda sa...

Åh vännen! Vi kanske kan hitta på något någon kväll så slipper du sitta ensam med tankarna. Vad ska du göra i morgon? Kram! <3