tisdag, februari 01, 2011

Dvala

Idag har varit en hemsk dag.. Gått runt i dvala hela dagen. Lever i min lilla bubbla. Fungerar men inte särskilt bra. Svårt att klistra på ett leende till kunderna och stå där och låtsas som att ingenting har hänt.
Som jag sa igår försöker jag hålla mig sysselsatt så jag ska slippa känna efter hur jag mår och känner. Men som en klok vän sa till mig, man måste få vara ledsen också. Låta sig själv känna efter hur man egentligen mår. Jag skjuter på det, tills i helgen. Då jag ska få vara hemma med familjen en par dagar. Längtar efter deras tröst och kärlek. Önskar dom bodde närmare när det händer sånt här. Inte många dagar kvar, på torsdag kväll åker jag och kommer inte hem förrän på söndag kväll igen.

Ikväll så ska vi fira lite att J faktiskt redan bott ett år här på ön! Tänk vad tiden går fort. Och åh så glad jag är för att hon flytta hit! Vet inte vad jag hade gjort i höst/ vintras utan hennes sällskap. Så som sagt det ska firas, med middag på Dinos med goa vännerna! <3 härligt, kanske den här dagen slutar bättre i alla fall.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: