fredag, november 18, 2011

Ett livstecken

Hinner fortfarande inte med riktigt. Jobbar långa dagar och sen försöker jag träffa han ,M så mycket som möjligt. Har spenderat dom senaste fem nätterna tillsammans så sova ensam idag känns jätte tomt och konstigt. Saknar han redan. Trots att jag var förbi hans jobb vid halv nio och fick pussas lite!

Men som en vän sa, när man är nykär så känns några få timmar som flera dygn! Och det gör det verkligen. Vill vara med honom hela tiden. Får mig att må så bra, gör mig sjukt glad och lycklig. Dessutom vill jag spendera så mycket tid som möjligt med han nu. Medan jag kan. För i januari åker han utomlands. Och inte bara i en vecka eller två. I tre månader ska han vara borta.. Usch vad jobbigt det kommer bli. Men inbillar mig att det är bra att sakna varandra och att han ju faktiskt kommer hem igen.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer: