tisdag, november 22, 2011

Kär

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre. Min tid består av jobb , jobb underbara M och sen försöka klämma in och umgås med mina kombos. Allt är lite upp och ner just nu. Men ändå härligt! Önskar bara att januari aldrig kommer. Att han inte ska åka. Känner att det kommer göra riktigt ont den dagen. Men han kommer hem igen. Och jag kan ju kanske åka dit ner en vecka eller två i alla fall. För saknaden kommer bli enorm.


Tycker om han så mycket! Tycker om att han vill att jag träffar hans vänner , hans bror med flickvän. Och älskar att han tycker om mina vänner och engagerar sig i dom . Som han själv sa: han bryr sig ju så mycket om mig och därför även mina vänner eftersom dom är så stor del av mig. Älskar att han kallar mig för alla möjliga söta saker, att han pussar mig i pannan, att han alltid vill hålla mig i handen när vi går på stan. Ja helt enkelt att han inte skäms över att visa att han faktiskt tycker om mig.


Imorgon är det tisdag vilket innebär dejt med han. Alla tisdagar sen vi först träffades har vi varit på dejt. Så det har vi hållt fast vid. Och det är så mysigt. Tisdagar har blivit bästa dagen i veckan  ! Pussade han hejdå imorse och saknar han ändå redan. Men imorgon får vi ses!


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

Sofie sa...

Så glad för din skull, kära syster! Och nu väntar vi på att han ska våga träffa den galna familjen också ;)

mamaMill sa...

Du är alltså inte singel nuförtiden efter vad det låter? ;) Grattis!