söndag, november 06, 2011

Hinner inte

Ja jag hinner inte riktigt med längre. Jobbar från nio till åtta, nio på kvällen. Dom få timmarna på kvällen jag är ledig har jag umgåtts massor med Han. Och helgerna bara springer förbi dom också. Består av jobb och en hel del olika fester och kalas. Och hinna klämma in att träffa honom lite mer. Man skulle ju kunna tro att nu eftersom gallerian faktiskt är färdig och vi öppnat så ska allt lugna ner sig. Men nu börjar ju allt annat, alla julvaror kommer och julhandeln tar sakta fart. Så jag brukar skämt och säga att ja i mitten av januari får jag pusta ut, men det är nog så nära sanningen man kan komma faktiskt!

Men jag gillar det! Älskar när det är mycket att göra och arbetar som bäst under lite stress. Enda tråkiga är ju att privatlivet blir lite lidande. Hinner inte se och träffa vännerna särskilt mycket.


En stor glad nyhet är att förra lördagen kom storasysters lilla pojke, Dante till världen! Två månader för tidigt. Så nu bara längtar jag efter att få kunna åka dit och se det lilla underverket! ♥

Inga kommentarer: