tisdag, juni 05, 2012

Familj

Åh vad jag saknar dom nu, familjen min. Trots att jag inte trodde det gick så känns det som dom blivit ännu viktigare sen jag blev gravid. Är väl kanske för att man startar en egen familj nu.


Tråkiga är bara att jag kan inte åka hem och hälsa på dom alls i juni då jag jobbar varje helg! Vilket känns jobbigt och tråkigt. Men får väl tänka på att jag inte har många veckor kvar sen är det färdig jobbat och då bosätter jag mig hemhemma i alla fall en hel vecka i sommar!


Igår morse spenderade jag och M över två timmar på sjukhuset. Gjorde glukosbelastning. Vilket var riktigt vidrigt! Klarade mig från att spy men tanten som tog blodproverna var nog en klåpare är alldeles blå på armarna idag nämligen. Och ont gör det också! Hoppas bara man klarar sig ifrån att ha fått diabetes nu .


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: