lördag, juni 16, 2012

Knubbis

Ja så här ser magen ut nu! Tycker att senaste veckorna har det rusat iväg och känns som jag bara vakna upp en dag med en jätte mage! Trots att jag oftast får höra att jag inte är så stor. Och nja kanske inte jämfört med andra gravidmagar. Men för mig är det stort!

Bebis är otroligt livlig därinne, känns som man aldrig får en lugn stund nästan. Eftersom jag har moderkakan i bakvägg så har jag ju känt sparkarna tidigt och otroligt tydligt väldigt länge nu. Mysigt!

Vid senaste besök hos barnmorskan såg vi att mina värden för sköldkörteln försämrats och över fyra gånger sämre än sist. Jösses!! Så inte konstigt man känt sig ännu tröttare än vanligt och små grinig och extra känslig. Nu är i alla fall medicin dosen höjd och märker skillnad direkt. Annars kämpar jag på med jobbet och vardags sysslorna så gott det går trots gravidkrämpor!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: