måndag, mars 05, 2007

Jippi!!!! :)


Jag stannar en par dagar extra!! Kommer inte hem förrän på fredag!! Känns så skönt att få en par dagar till å bara njuta av att ta det lugnt å skönt.. :) Eller nästan lugnt skönt iaf... Fins ju två små pojkar här som gärna drar i moster lite å vill leka.. Men det gör inget lekar mer än gärna med bilar hela dagarna.. Hahahaha.. Så mina kära vänner vi ses å hörs först till helgen.. För jag ska inte missa T födelsedag, så jag är hemma lagom tills det är fest i geta!! :)

Måste ju lägga upp en fin bild från i lördags när jag var ut med systrarna!! Fulla som fan!! hahahah... eller inte..

1 kommentar:

Matilda sa...

Ha det så gött hemma och vila ut ordentligt så du orkar kalasa hos mig. Det blir nog fest, tror jag... köpte grejor till smörgåstårta igår iaf. Sugen?
Hälsa de andra, vi ses till helgen!