söndag, mars 11, 2007

Norrland! :)

Igår var det fest hos T! Riktigt kul å mitt i allt så var jag jätte full ! ;) Så där i mitt fylle tillstånd fick jag för mig att ringa första samtalet till min norrlänning.. Sagt å gjort! Satt i telefon en timme, å har ingen aning idag om vad fan vi prata om.. Antar att jag gjorde bort mig totalt, som vanligt!! Varför ska modet komma när alkoholen gör sin verkan? Förståndet försvinner lika fort som alkoholen går in! :) Men hade tydligen mycket att säga eftersom jag babbla på en timme!
Var grymt kul att höra hans röst iaf, inte alls som jag föreställt mig.. Å han lät verkligen jätte norrländsk oxå, charmigt!! ;)

Nästa gång jag får för mig att ringa så ska jag se till att jag är nykter!! :)

1 kommentar:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Betyder det här att du kommer att flytta till norrland? Heeey - det är ju faktiskt sverige! Bravo! Ett steg närmare södertälje... asg!