onsdag, mars 14, 2007

Otur...

Okej den här veckan är absolut inge bra.. Har varit sjuk som fan men börjar bli bättre.. Igår dum eller klantig som jag är så slår jag sönder två knogar på höger handen.. Blödde som fan å gör riktigt ont fortfarande! Imorse vid fem släppte F ut hunden, vid halv sex väckte han mig.. Hunden var borta!! Gick runt i pyjamas å ficklampa i en timme å leta.. Med hjärtat i halsgropen å så rädd för att han skadat sig.. Vid kvart över sex kommer han springades jätte glad å viftandes på svansen.. Å då har mitt tålamod totalt tagit slut å istället för att vara glad över att han är hemma igen så blir jag förbannad över att han inte var skadad!! Då hade jag ju förstått varför han var borta iaf! Inte nog med det.. Efter duschen idag så hittar jag hunden tuggades på mina nya skor!! Å inte bara dom, han har tuggat sönder typ tre par skor!! Som tur är så är inte dom nya helt förstörda så dom går nog att använda ändå.. Så idag är hundfan jävligt billig!!! Har varken ork eller tålamod för nånting mera nu.. Händer det en sak till så då blir jag Fan galen!! Så jävlas inte med mig idag, är helt fel tidpunkt för det!

Inga kommentarer: