tisdag, februari 12, 2008

Bröllop...

Eftersom det börjar närma sig bröllop för A och K.. Funderar man ju på hur ens eget skulle se ut.. ( Fast jag ska aldrig gifta mig) :D Trots detta har jag flera såå fina låtar som då aldrig kommer spelas på mitt bröllop ( då jag återigen Inte ska gifta mig)! Men OM ( verkligen Om) det nu skulle hända så här är två sköna låtar som skulle vara ett alternativ att spelas i kyrkan.. ;)


Absolut den finaste.. Börjar nästan gråta när jag hör den...



Skönt soft country.. :D

3 kommentarer:

Matilda sa...

Tesa, inte om utan NÄR! ;P

Alexandra sa...

fina låtar! Skönt att d börjat hända saker på bloggen igen =)

mamaMill sa...

jag hoppas du inte gifter dej om jag måste lyssna på country i kyrkan :P hihi, nee, gift er snart så man får komma och kasta ris på er :D